četvrtak, 31. siječnja 2013.

Kako sam Prestao Pušiti u 5 Koraka?


Kako sam Prestao Pušiti u 5 Koraka?
ili
Prvi Svjetski MLM Odvikavanja od Pušenja




Čestitam! 

Ako ovo sada čitate vi ste vrlo blizu odluke da prestanete pušiti ili pomažete nekome da to odluči.Još samo da otkrijete najbolji način kako da to učinite...
Sigurno se pitate što je u ovoj knjizi bolje ili vrednije od velikog broja drugih sličnih knjiga i zašto bi kupili baš ovu (možda vam se samo sviđa naslovna slika)? 

Prvo,sigurno vrijedi više od jedne kutije cigareta kolika joj je otprilike cijena - nekim ljudima je več pomogla da prestanu! 

Drugo,za svaki uspjeh potreban je red u glavi i dobar plan - ja sam živi dokaz da se može nakon 30 godina prestati bez velike filozofije u jasno i jednostavno opisanih 5 koraka.

I treće, sa prestankom pušenja nudim vam mogućnost suradnje i zarade u pomaganju drugima da to isto učine. Sa kupljenom knjigom postali ste dio Prvog svjetskog MLM-a odvikavanja od pušenja. Sa svakom prodanom zaradili ste pola od njene vrijednosti i pomogli nekome da prestane.

Što god odlučili, najvažnije je da započnete sa programom odvikavanja što prije dok ne bude kasno. Moja knjiga vam u tome pouzdano može pomoči!



Uvod
Ja sam bivši pušač, živim u Hrvatskoj, u Zagrebu. Imam 46 godina, oženjen sam, otac dvoje malodobne djece . U braku sam 12 godina. Mogu reči da sam zdrav, volim svoju djecu, suprugu i svog psa. Prestao sam pušiti – sada još više volim svoje najdraže! Ne, nije bilo tako teško - svatko to može!  Za ovih potrošenih $3 sada možete saznati  kako je to meni uspjelo. Raskinite vaš nepisani ugovor sa tvornicama cigareta  – neka vam moje iskustvo pomogne u tome!

Nemojte odlučiti smanjiti pušenje, nemojte početi motati duhan ili krenuti sa nekim elektronskim zamjenama  - tako samo sebe i dalje zavaravate..... Bolje ovaj zapis pročitajte do kraja i malo posložite nekoliko stvari u glavi, pa prestanete zauvijek pušiti!

Ovaj zapis je namjenjen svim ljudima koji žele prestati, a ne znaju kako. I svima drugima koje će moje opisano iskustvo navesti na razmišljanje o prestanku. A ponajviše našim najbližima koji nikada nisu pušili, a stoički su trpili nas ovisnike u svojoj blizini, i još to čine!


Ja sam prestao pušiti! Neka to ne bude samo rečenica hvale samom sebi sa kratkim rokom trajanja kojom želite pokazati kako ste vi uspjeli prestati pušiti, a mnogi drugi to ne mogu ili nikada neće moći. Neka to bude vaše sječanje na prošlo svršeno vrijeme....Ili još bolje – zaboravite što prije da ste ikada bili pušač!


Sadržaj
Uvod
Kako Sam Počeo
Kako Sam Nastavio
Kako Sam Prvi Puta Prestao i Opet Počeo Nekoliko Napomena Prije Prvog Koraka
I korak  – Zašto da Prestanem?
II korak – Formirajte Namjeru
III korak – Odredite Dan D
IV korak – Prvih 14 Dana
V korak – Kako da Opet ne Počnem?
                                                                                                                 I na Kraju (ili na Početku)



Nekoliko napomena prije prvog koraka
Do sada sam vam ukratko opisao svoju pušačku povijest iz koje se vidi da sam bio okorjeli pušač ovisnik skoro tri desetljeća. Samo jednom sam pokušao ozbiljno prestati, prilično dobro sam se pripremio, ali nisam uspio duže od dvije godine....Na kraju sam shvatio da je problem bio samo u mojoj glavi gdje sam treba prvo posložiti nekoliko stvari, a onda napraviti dobar plan – zar to i inače nije ključ do uspjeha?


Prvi Svjetski MLM Odvikavanja od Pušenja
Puno bi mi značilo da vam moj zapis pomogne u tome i da uspijete prestati pušiti, a da onda vi pomognete nekom drugom da isto prestane.


Ako vi prestanete sada pušiti, treba proči 6 mjeseci da bi bili gdje sam ja sada... Dakle uzmite to kao neku podetapu, pa kad prođe tih 6 mjeseci (ako čete se uopče sječati da ste pušili) odaberite nekog bližnjeg kome želite pomoći da prestane, uputite ga gdje može nabaviti ovaj zapis, opišite mu svoje iskustvo, budite uz njega i kažite mu da to isto učini nakon 6 mjeseci sa nekim drugim.  Nakon sljedeća 3 mjeseca odaberite nekog drugog i učinite isto....i tako svaka 3 mjeseca dok u vašoj blizini ne nestane pušača! 

Da li vas zanima koliko će ljudi prestati pušiti nakon 2 godine?  Koliko sljedbenika nepušača imaju vaši sljedbenici, koliko oni imaju svojih i tako do 10 koljena? Da li vam je to da svojim primjerom možete činiti dobro sebi i drugima dodatna motivacija da prestanete pušiti?  Da li znate da pomažući drugima možete i dodatno zaraditi (pola od cijene svakog prodanog primjerka ako je došao preko vas)?  

Kupnjom ovog zapisa i prestankom pušenja postali ste dio prvog svjetskog MLM-a odvikavanja od pušenja. A sve za cijenu jedne nekupljene kutije cigareta i pravom namjerom da to napravite.


Vaš primjerak knjige isporučujem u roku 24 h nakon uplate na Vašu valjanu email adresu!


















Nema komentara:

Objavi komentar